*** رسالة غرام ***



ياسمين ابراهيم محمد  / تكتب
****

رسالة غرام :
********* 

حب ياحبيبي واتهني  ... يارب كل ايامك جنة ...كنت اتمني اكون وياك  ... واعيش العمر كله معاك...من قلبي بتمنالك كل سعاده  ... حب وفرح بزيادة ...اما انا فانت ساكن هنا  ... بين الضلوع جوه قلبنا ...اعيش معاك الحلم  ... وكأنه اصبح فيلم ...بشوفه كل ثانيه وبعيش كمان جواه ... فرحانه انا بحك من غير  ما اقول الأه ... يارب دايما سعيد بأجمل واحلي حياة  .... راح اعيش علي ذكراك  ... ولا عمري يوم هنساك  ... مجنونه انا بحبك  .... ومشتاقه وانا جنبك ... واعمل ايه وانت هناك  ... لكن ياقلبي خلاص بيتمني وباخلاص سعادة ابدية  ... ليك بقي وليه مهوانت حبي الوحيد  ... وبعدك عمره ما هيشوف العيد ... ولا ينبض من جديد لكن ياقلبي سعيد  ... فرحانه انا لفرحك علشان سبب جرحك قلبي يا قلبي اكيد ...واديني اهو بدعي لقلبك في يوم العيد  ... تفرح وتتهني بحب جميل سعيد ... حب ياحبيبي واتهني ... ويارب كل ايامك جنة....   🙏🙏

#بقلمي ياسمين ابراهيم محمد 

بتاريخ 16/4/2018

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

(((( أبت الحقارةُ أن تفارِقَ أهلها. ))))

يا من تراقبني بصمت

((((( قلت لأحلامي تعالي فتعالت. ))))